Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOlearnik, Janusz
dc.date.accessioned2015-03-13T10:08:35Z
dc.date.available2015-03-13T10:08:35Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7286
dc.description.abstractThe aim of this project is to underline consulting as the developing form of intellectual and economic activity. The author is focusing on the three following thesis. Consulting is the object of business in service sector on the market, demanding the appropriate marketing management, personnel and financial policy. Marketing of consulting services is based on the relationship marketing assumptions and possesses its own characteristic marketing-mix. Consulting is a profession - the professional activity area of highly educated persons. The project presents a set of professional adviser characteristics (consulting mix). Consulting is creation. The matter is still open, but the author presents an opinion, that consulting activity may result in scientific work.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleKonsulting-usługa, profesja, twórczośćpl_PL
dc.title.alternativeConsulting - Service, Profession, Creationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[409]-416pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord