Show simple item record

dc.contributor.authorIwankiewicz-Rak, Barbara
dc.date.accessioned2015-03-13T10:10:39Z
dc.date.available2015-03-13T10:10:39Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7290
dc.description.abstractIn this year Internet is the modern tool of marketing strategies of non-governmental organizations (NGOs). This paper shows how NGOs can use Internet in communications with donors, volunteers, society and other consumers. NGOs have network online for a variety of reasons: to build awareness, to facilitate training programs, to reduce costs, to raise funds, to manage information, to disseminate information and to communicate with clients.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleKierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowychpl_PL
dc.title.alternativeDirections of the Internet Adaptation in Marketing Activities of NGOspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[447]-454pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Procesów Usługowychpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record