Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMącik, Radosław
dc.date.accessioned2015-03-13T10:19:05Z
dc.date.available2015-03-13T10:19:05Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7293
dc.description.abstractThis paper presents selected results of research about the use of the Internet marketing data sources, conducted over the Internet by using electronic questionnaire. Author examines in the paper topics including: research methodology, the use of the Internet in interviewed firms, the use of the internet data sources in them and also the influence of such use on firm outcomes - including competitive position.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleZastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwachpl_PL
dc.title.alternativeUsage of the Internet Market Research Tools in Polish Enterprisespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[469]-477pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Instytut Zarządzania i Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord