Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKoniorczyk, Grażyna
dc.contributor.authorSztangret, Izabela
dc.date.accessioned2015-03-16T07:11:38Z
dc.date.available2015-03-16T07:11:38Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7301
dc.description.abstractThe information technology has had an important influence on marketing communication system. The way of communication by interaction will be more desired by market, in a nearest future. The enterprises have chance to enrich the way of contact with a client, a staff and a co-operator, by a new individual form of interactions. This is more effective than previous method of communication. The technology has changed the way of providing services and communication, but it hasn't diminished the client needs. It has developed them.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleNowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowejpl_PL
dc.title.alternativeThe New Information Technology on Services and Marketing Communicationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[533]-539pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord