Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKarasiewicz, Grzegorz
dc.date.accessioned2015-03-16T07:16:32Z
dc.date.available2015-03-16T07:16:32Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7305
dc.description.abstractBased on quantitative research (size of sample 218) we can recognize several types of organization structure in area of pricing decisions: 1. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Marketing Department and Finance Department (26% companies). 2. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Marketing Department (22% companies). 3. Marketing Manager (or Sales Manager) is decider and cooperates with Marketing Department (15% companies). 4. Marketing Manager (or Sales Manager) is decider and cooperates with Marketing Department and Finance Department (7% companies). 5. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Finance Department (6% companies). 6. Only Owner (4% companies).pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleOrganizacja decyzji cenowych w polskich firmachpl_PL
dc.title.alternativeOrganizacja decyzji cenowych w polskich firmachpl_PL
dc.title.alternativeOrganization of Pricing Decisions in Polish Companiespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[343]-350pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord