Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKieżel, Ewa
dc.date.accessioned2015-03-26T08:00:08Z
dc.date.available2015-03-26T08:00:08Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7481
dc.description.abstractRationality, with reference to consumer behaviours, has relative but also specific character. Operations that are based on logical reflections, concerning relation between goals and means to achieve them and also between consumer live conditions, are recognized as rational. Purposefulness, awareness of operating, determine the basic matter in consumer behaviour assessment. Diversity of consumer behaviour subject and its rationality determine complexity of researches. Necessity of solving the main conceptual and methodical problems in these researches is determined by existence of so many criteria of rationality assessing and so many different rates.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleKoncepcyjno-metodyczne problemy badania racjonalności zachowań konsumentówpl_PL
dc.title.alternativeConceptual-Methodical Problems of Researches on Consumer Behaviour Rationalitypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[157]-164pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Badań Konsumpcjipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord