Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSmyczek, Sławomir
dc.date.accessioned2015-03-26T08:07:54Z
dc.date.available2015-03-26T08:07:54Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7488
dc.description.abstractCustomer behaviour on internet banking market was undertaking in this paper. Most of Polish customers present passive or neutral attitudes. Only 16% of customers use banking services by Internet. Range of internet banking services among these customer is wide. Moreover level of satisfaction of using internet banking is higher than level of satisfaction of traditional service in branches. For Polish customers internet banking is perceived as complementary distribution channel of serving banking services to traditional branches. That is why Internet should be element of defensive strategy of banks.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleZachowania klientów indywidualnych na rynku bankowości internetowejpl_PL
dc.title.alternativeIndividual Customer Behaviour in the Internet Banking Sectorpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[211]-217pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Badań Konsumpcjipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord