Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRatalewska, Magdalena
dc.contributor.authorZrobek, Janusz
dc.date.accessioned2015-03-26T08:17:13Z
dc.date.available2015-03-26T08:17:13Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7496
dc.description.abstractThe paper presents issues connected with creation of the brand in the market of e-learning. It is important to make that brand well known and competitive. It can help the firm to reach a good position in the market of e-learning.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleMarka na rynku dydaktyki internetowejpl_PL
dc.title.alternativeThe Brand in the Market of E-learningpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[273]-279pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord