Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWronka, Anna
dc.date.accessioned2012-06-19T07:34:16Z
dc.date.available2012-06-19T07:34:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/832
dc.description.abstractWhen building company's advantage, cost or quality are no longer sole areas of competitive market gains. Other variables, for companies remaining in alternative to one another are gradually becoming significant to a consumer. This article aims to identify, define the meaning of proecological indicators in the process of assessing and selecting suppliers on B2B market in Poland. In the article, theoretical discussion has been supplemented with the results from empirical studies conducted within the scope of analysis.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleZnaczenie czynników proekologicznych w procesie wyboru dostawcy na rynku B2Bpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number547-555
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Logistyki


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord