• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorŁaszkiewicz, Anna (3)Rudolf, Wawrzyniec (2)Walińska, Ewa (2)Dembowski, Przemysław (1)Dutkiewicz, Mateusz (1)Jędrzejczak, Ryszard (1)Kaźmierska-Jóźwiak, Bogna (1)Kołodziejczyk, Justyna (1)Kępa, Katarzyna (1)Laszkiewicz, Anna (1)... View MoreSubjectwartość (4)value (3)współtworzenie (3)customer behavior (2)disclosure (2)financial statements (2)product design (2)projektowanie produktu (2)sprawozdanie finansowe (2)strategy (2)... View MoreDate Issued2018 (8)2019 (4)2014 (3)2015 (2)2013 (1)2016 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (20)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 20

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Thumbnail

Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
Thumbnail

CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Thumbnail

Images of Person-Organization Fit: Elements Affecting Employee Organizational Behavior 

Światek Barylska, Ilona (Faculty of Commerce and Management Studies University of Kelaniya, 2017-02-09)
The purpose of the paper is to build upon the existing literature a new approach to personorganization fit, in particular, employees’ perception of the P-O fit, taking into consideration two main criteria: 1) the level of ...
Thumbnail

The reevaluation of communication in customer approach – towards marketing 4.0 

Tarabasz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013-12)
As nowadays cooperation, interaction and dialogue with the target group seem to be more important than simple customer orientation, such amendments reflect marketing management and require the reevaluation of communication ...
Thumbnail

Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny 

Dutkiewicz, Mateusz (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...
Thumbnail

Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty 

Laszkiewicz, Anna ORCID (IBRKK, 2018)
Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ...
Thumbnail

Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi (przypadek rolniczej gminy Łowicz) 

Winnicka-Popczyk, Alicja ORCID (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
W artykule poruszono problematykę dotyczącą rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych na obszarach wiejskich. Dokonano analizy przyczyn ich powstawania, pełnionych funkcji, potrzeb wspierania oraz zaleceń dalszego funkcjonowania. ...
Thumbnail

Bezpieczeństwo bankowości internetowej w Polsce na przestrzeni lat 2002-2017. Przegląd rozwiązań oferowanych klientom indywidualnym 

Dembowski, Przemysław; Zakonnik, Łukasz (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2018)
W artykule autorzy opisują metody mające zapewnić bezpieczeństwo w bankowości internetowej z punktu widzenia klienta indywidualnego w Polsce. Przedstawiono aspekt szyfrowania komunikacji, a także proste, złożone oraz ...
Thumbnail

Strategies implemented in Polish farms and resulting innovations 

Siemaszkiewicz, Paweł (Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania, 2019)
The article discusses the issue of strategies implemented in Polish farms and innovations created as a result. On farms, as well as in enterprises from other industries, net income is assumed as the main goal. In order to ...
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility