Search
Now showing items 1-10 of 23
Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES
(Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Images of Person-Organization Fit: Elements Affecting Employee Organizational Behavior
(Faculty of Commerce and Management Studies University of Kelaniya, 2017-02-09)
The purpose of the paper is to build upon the existing literature a new approach to personorganization fit, in particular, employees’ perception of the P-O fit, taking into consideration two main criteria: 1) the level of ...
The reevaluation of communication in customer approach – towards marketing 4.0
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013-12)
As nowadays cooperation, interaction and dialogue with the target group seem to be more important than simple customer orientation, such amendments reflect marketing management and require the reevaluation of communication ...
Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny
(Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku
między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na
literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...
Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty
(IBRKK, 2018)
Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ...
Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi (przypadek rolniczej gminy Łowicz)
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
W artykule poruszono problematykę dotyczącą rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych na obszarach wiejskich. Dokonano analizy przyczyn ich powstawania, pełnionych funkcji, potrzeb wspierania oraz zaleceń dalszego funkcjonowania. ...
Bezpieczeństwo bankowości internetowej w Polsce na przestrzeni lat 2002-2017. Przegląd rozwiązań oferowanych klientom indywidualnym
(Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2018)
W artykule autorzy opisują metody mające zapewnić bezpieczeństwo
w bankowości internetowej z punktu widzenia klienta indywidualnego w Polsce. Przedstawiono aspekt szyfrowania komunikacji, a także proste, złożone oraz ...
Research on the connection between relational capital and company performance
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2020)
This paper explored the connection between relational capital and company performance by identifying and systemizing management information from publications placed in
the Scopus and Web of Science databases. Key research ...