Search
Now showing items 1-8 of 8
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Studium przypadku jako metoda badawcza i dydaktyczna w naukach o zarządzaniu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Profesor Bogdan Gregor - naukowiec i nauczyciel akademicki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i ...
Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
The purpose of the paper is to present the profile of the chemical and cosmetic products wholesaler "Hurtownia Nochem Sp. z o.o.". The scope of activity of the wholesaler, its most important current problems, marketing ...