Search
Now showing items 1-10 of 17
Studia z geografii turyzmu i hotelarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Założenia programowe i organizacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1999)
W artykule przedstawiono koncepcję programową kształcenia uniwersyteckiego na
poziomie magisterskim w zakresie geografii turyzmu i hotelarstwa na Uniwersytecie
Łódzkim. Szczegółowo zaprezentowano ideę studiów, cechy ...
Program zajęć dydaktycznych z przedmiotu "metody statystyczne i techniki komputerowe" na studiach z geografii turyzmu i hotelarstwa na UŁ
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1999)
Artykuł przedstawia wiedzę i umiejętności, jakie studenci powinni przyswoić na zajęciach z autorskiego przedmiotu "Metody statystyczne i techniki komputerowe" prowadzonego od kilku lat na Uniwersytecie Łódzkim na na studiach ...
Tourism: A Fuzzy Concept?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
The author has observed that books and publications about tourism usually need to begin by defining the concept, and that each definition given is slightly different from the next. From this observation, the author assumes ...
Morskie rejsy turystyczne nową gałęzią przemysłu turystycznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Artykuł przedstawia słabo znaną w Polsce, ale dynamicznie rozwijającą się na świecie formę turystyki, jaką są morskie rejsy
turystyczne. Autorka charakteryzuje floty turystyczne w skali świata i Europy, kierunki rejsów i ...
The Development of the Geography of Tourism in Poland in the 20th Century
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
The aim of this review is to present the development of the Polish geography of tourism, particularly its main research areas and greatest academic achievements of the last 70 years. In order to delimit the development ...
The Postmodernist Approach in the Geography of Tourism - Inevitable and/or Fashion?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2006)
Traces of the postmodernist approach in geography can also be found in tourism geography. The ambiguity of the term ‘tourism', differing tourist behaviours and motivations etc., as well as the methodological weakness in ...
The Four ‘Cornerstones’ of Tourism Geography
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008)
There are four theoretical concepts in geography
for describing spatial relations - space, environment,
place and landscape. All of them are useful in
tourism geography research but they are connected to
differing ...
La formation de cadres touristiques à l'Université de Sofia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
Gwałtowny rozwój turystyki w Bułgarii wymagał przygotowania wysoko kwalifikowanych kadr z wyższym w ykształceniem. Kształcenie takie rozpoczęto W 1965 r. w Wyższym Instytucie Ekonomicznym w Warnie w zakresie ekonomiki i ...
Le programme de l 'étude de géographie du tourisme à l'Université Jagellonne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
Specjalizacja z geogralii turyzmu została utworzona na Uniwersytecie Jagiellońskim w 1977 r. Rocznie kształci się od 20 do 25 osób, w tym 5-7 studentów
geografii z innych ośrodków uniwersyteckich. Zajęcia specjalizacyjne ...
Funkcja turystyczna jednostek przestrzennych i program jej badania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1989)