Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Wykorzystanie koncepcji produktu w analizie związków turystyki i kultury fizycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Celem artykułu jest prezentacja możliwości prowadzenia badań zmierzających do ukazania wspólnej płaszczyzny turystyki
i kultury fizycznej z wykorzystaniem podejść oraz metod wypracowanych i stosowanych na gruncie nauk ...
Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Coraz większa konkurencja na rynku turystycznym pobudza do ciągłego udoskonalenia oferty sprawiając, że jej twórcy sięgają po coraz bardziej wyrafinowane środki. W tym kontekście należy zwrócić uwagę na coraz częściej ...
Rola działań proekologicznych w kształtowaniu produktu turystycznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
The article looks at environmental activities undertaken by the various stakeholders engaged in the development of a tourism product. Special attention is given to the impact of tourists’ behaviour on tourist destination ...
Bitwa Łódzka z 1914 roku jako szansa na rozwój militarnej turystyki kulturowej w metropolitalnym regionie turystycznym Łodzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wars were and still are an intrinsic element in the history of mankind. They bring glory to the victorious, the bitterness of failure to the defeated, and always destruction and suffering to ordinary people, but at the ...
Produkt turystyczny w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przełom XX i XXI w. to rozwoju tzw. gospodarki doznań, w której podstawowym towarem stają się nie konkretne produkty, ale emocje, przeżycia i doświadczenia klientów. Turystyka była i jest swoistym "przemysłem wakacyjnych ...