Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8

    • Bankowy arbitraż konsumencki jako instytucja ochrony konsumenta na rynku usług bankowych 

      Piguła, Ewelina (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Problematyka ochrony konsumenta jest kluczowym czynnikiem rozwoju współczesnej gospo-darki. Rynek usług finansowych podlega wpływowi konsumentów, dlatego znaczną rolę odgrywają także ich zachowania. Bardzo ważne jest jednak ...
    • Dodatek kwartalny 

      Zimny, Artur; Hajdys, Dagmara; Uryszek, Tomasz (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
    • Innowacyjne kanały dystrybucji usług bankowych z perspektywy klienta 

      Fijołek, Karolina (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Oczekiwania klientów ulegają transformacji, sposoby współpracy z nimi, ale także wewnętrzne procesy banku. Bankowość staje się coraz bardziej zależna od Internetu oraz systemów informatycz-nych – obecnie większość usług ...
    • Istota i znaczenie odwróconej hipoteki w obliczu starzenia się społeczeństwa polskiego 

      Paduszyńska, Marta; Zbyszewski, Szymon (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Przeobrażenia demograficzne wymuszają na starzejącym się społeczeństwie polskim poszu-kiwania alternatywnych sposobów oszczędzania na starość. W artykule wykazano problem wyzwań społeczno-ekonomicznych posiłkując się ...
    • Od redakcji 

      Marcinkowska, Monika (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
    • Pozytywny wizerunek i dobra reputacja sposobem na zmniejszenie ryzyka w bankowości 

      Wierzbicka, Sylwia (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Eksperci zanotowali w ostatnim czasie spadek zaufania m.in. do banków, jak i ubezpieczycieli z powodu kolejnej fazy spowolnienia gospodarczego. Współcześnie pozyskanie oraz utrzymanie klienta wymaga zastosowania zróżnicowanych ...
    • Świadomość ubezpieczeniowa konsumentów w Polsce 

      Ratowska-Dziobiak, Eleonora (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Celem artykułu jest ocena zmian zachodzących w świadomości ubezpieczeniowej konsu-mentów na polskim rynku. Przeprowadzone badania fokusowe oraz wywiady eksperckie wskazują, że klienci cenią sobie kompleksową obsługę. Zdaniem ...
    • Zachowania młodych gospodarstw domowych na rynku usług ubezpieczeniowych 

      Włodarczyk, Katarzyna (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)
      Informacje o zachowaniu konsumentów na rynku ubezpieczeń są ważnym źródłem informacji dla firm ubezpieczeniowych w zakresie tworzonej oferty usług przystosowanej do potrzeb przyszłych konsumentów. Jednym z segmentów ...