Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWierzbicka, Sylwia
dc.date.accessioned2016-11-25T20:10:35Z
dc.date.available2016-11-25T20:10:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2353-5601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20068
dc.description.abstractEksperci zanotowali w ostatnim czasie spadek zaufania m.in. do banków, jak i ubezpieczycieli z powodu kolejnej fazy spowolnienia gospodarczego. Współcześnie pozyskanie oraz utrzymanie klienta wymaga zastosowania zróżnicowanych narzędzi. Szczególnie istotne jest budowanie pozytywnego wizerunku, a także dobrej reputacji w świadomości konsumentów firmy. Nie ma wątpliwości, że takie działania przynoszą przedsiębiorstwu korzyści, pozwalając uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku i jednocześnie obniżyć poziom ryzyka bankowego. Nadrzędnym celem opracowania jest zaprezentowanie elementów, które składają się na budowanie pozytywnego wizerunku oraz dobrej reputacji banków. Dodatkowo zostanie postawione pytanie o ekonomiczną opłacalność i wpływ na zmniejszenie ryzyka w bankowości społecznej odpowiedzialności biznesu.pl_PL
dc.description.abstractRecently, experts observed decrease in the level of the confidence in banks and insurers, because of economic slowdown. Today, gaining and maintaining customer requires the use of different tools. It is important to build a positive image and good reputation in the minds of consumers. These actions bring the company advantages, allowing to obtain competitive advantage in the market and at the same time reduce the level of banking risks. The main objective of the study is to present the elements that make up the building of a positive image and goodwill of banks. In addition, will the question of corporate social responsibility, its economic viability and influence on the reduction of risk in banking.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesFinanse i Prawo Finansowe;2
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectreputacjapl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność biznesupl_PL
dc.subjectgoodwillpl_PL
dc.subjectimagepl_PL
dc.subjectCorporate Social Responsibilitypl_PL
dc.titlePozytywny wizerunek i dobra reputacja sposobem na zmniejszenie ryzyka w bankowościpl_PL
dc.title.alternativePositive image and goodwill – way to reduce risk in bankingpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number67-79pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologicznypl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSKN Progresspl_PL
dc.referencesAltkorn J., 1999, Strategia marki, Wyd. PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesAnholt S., 2007, Copetitive Identity, Palgrave Macmillan, New York.pl_PL
dc.referencesAnam L., 2008, Dla budowania wiarygodności i reputacji, „Magazyn Finansowy Bank”, nr 7–8.pl_PL
dc.referencesDąbrowski T. J., 2010, Reputacja przedsiębiorstwa, tworzenie kapitału zaufania, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków.pl_PL
dc.referencesDębski M., 2009, Kreowanie silnej marki, Wyd. PWE, Warszawapl_PL
dc.referencesFilipiak B., Dylewski M. (red.), 2010, Ryzyko w finansach i bankowości, Wyd. Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKoernik D., 2009, O roli służebnej banków komercyjnych, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesKopaliński W., 2007, Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych z almanachem, cz. II: od M do Ż, tom V, Oficyna Wydawnicza RYTM, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKształtowanie wizerunku firmy i marki na współczesnym rynku, Materiały konferencyjne: Innowa-cyjny dizajn lokomotywą śląskiej gospodarki. Sieć współpracy środowisk akademickich z biznesem, Katowice 2010.pl_PL
dc.referencesMruk H., Rutkowski I. P., 1994, Strategia produktu, Wyd. PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTworzydło D., Soliński T. (red.), 2004, Public relations – wyzwania współczesności, Wyd. Wyższej Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesŻyminkowski T., 2003, Kształtowanie wizerunku banku, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Pozna-niu, Poznań.pl_PL
dc.references„Strategia zaufania”, XII Europejskie Forum Bankowo-Ubezpieczeniowe; Europa ubezpieczenia.pl_PL
dc.references[www1] https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/komentarze/2015/maj/polacy-podtrzymuja-pozytywna-ocene-sektora-bankowegopl_PL
dc.relation.volume3pl_PL
dc.subject.jelZ33


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska