Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrawczyszyn, Natalia
dc.contributor.editorTanaś, Sławoj
dc.contributor.editorMokras-Grabowska, Justyna
dc.date.accessioned2017-10-25T09:48:59Z
dc.date.available2017-10-25T09:48:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKrawczyszyn N., Sieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskich, [w:] Tanaś S., Mokras-Grabowska J., (red.), Od autentyczności do komercji – o doświadczaniu w turystyce, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 175-185, doi: 10.18778/7969-138-8.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-138-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23064
dc.descriptionMarki „Citywalk” i „Fortfan” są interesującym przykładem realizacji idei turystycznych produktów sieciowych. Bazują na podstawowych wyróżnikach obszaru pogranicza polsko-czeskiego – atutach, które na etapie opracowywania projektów zostały zidentyfikowane i wyselekcjonowane przez partnerów po obu stronach granicy. Pierwszym wyróżnikiem jest atrakcyjne dziedzictwo kulturowe miast – „Citywalk”, drugim zaś tradycje dawnych twierdz pruskich – „Fortfan”.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofTanaś S., Mokras-Grabowska J., (red.), Od autentyczności do komercji – o doświadczaniu w turystyce, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjecteuroregiony polsko-czeskiepl_PL
dc.subjectoferta turystycznapl_PL
dc.subjectEuropejska Współpraca Terytorialnapl_PL
dc.subjectmarka „Citywalk”pl_PL
dc.subjectmarka „Fortfan”pl_PL
dc.titleSieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskichpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number175-185pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górzepl_PL
dc.referencesKRAWCZYSZYN N., 2012, Rozwój sieciowy na pograniczu polsko-czeskim – euroregionalny produkt turystyczny, „Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy”, 2 (28), M. Kowerski (red.), Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, Zamość, s. 123–128.pl_PL
dc.referencesKRAWCZYSZYN N., 2011, Turystyczne marki „Citywalk” i „Fortfan” jako przykład transgranicznej współpracy sieciowej, [w:] Gospodarka przestrzenna, A. Dybała, J. Potocki (red.), Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 240, UE we Wrocławiu, s. 58–67.pl_PL
dc.referencesPANASIEWICZ Z., 1999, Euroregiony na granicach Polski, [w:] Euroregiony w nowym podziale terytorialnym Polski, H. Dmochowska (red.), GUS, Wrocław, s. 203–204.pl_PL
dc.referencesPANASIUK A., 2006, Współpraca samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw turystycznych – zagadnienia instytucjonalne, [w:] Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca, A. Rapacz (red.), Wyższa Szkoła Zarządzania Gospodarką Regionalną i Turystyką w Kielcach, Jelenia Góra.pl_PL
dc.referencesProgram Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska. 2007–2013: http://www.cz-pl.eu/index.php?cmd=show&imageID=14&title=; 25.01.2011 r.pl_PL
dc.referencesSerwis internetowy Science meets business; 29.04.2013 r.; http://www.zarzadzanie.net.pl/ przeglad_definicji_koopetycja_kooperencja.html.pl_PL
dc.referencesSerwis internetowy rekonstrukcji historycznych „Fortfan”, http://fortfan.eu/; 20.11.2013 r.pl_PL
dc.referencesSerwis internetowy miejskich tras turystycznych „Citywalk”, http://citywalk.info/; 20.11. 2013 r.pl_PL
dc.referencesStandardowy wniosek o przyznanie dofinansowania z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007–2013 republika Czeska – Rzeczpospolita Polska, tytuł projektu: Miejskie trasy turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza, ze zbiorów Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 2008pl_PL
dc.referencesStandardowy wniosek o przyznanie dofinansowania z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007–2013 Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska, tytuł projektu: Rekonstrukcje historyczne wspólnym produktem turystycznym polsko-czeskiego pogranicza, ze zbiorów Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 2008, s. 16–17.pl_PL
dc.referencesSZOSTAK D., 2006, Klaster jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności i innowacyjności regionalnej gospodarki turystycznej, [w:] Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca, A. Rapacz (red.), Wyższa Szkoła Zarządzania Gospodarką Regionalną i Turystyką w Kielcach, Jelenia Góra 2006.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-138-8.12


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska