• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Przegląd Socjologii Jakościowej
  • Przegląd Socjologii Jakościowej 2018 Tom XIV Numer 2
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Przegląd Socjologii Jakościowej
  • Przegląd Socjologii Jakościowej 2018 Tom XIV Numer 2
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorWojciechowska, Magdalena (1)Temat
badania etnograficzne (1)
Challenges of Fieldwork (1)
Ethnographic Study (1)Lesbian Parenting in Poland (1)macierzyństwo lesbijek w Polsce (1)Making Meaning (1)Methodological Reflections (1)
nadawanie znaczenia (1)
refleksje metodologiczne (1)
wyzwania w badaniach terenowych (1)
... zobacz więcejData wydania2018 (1)Has File(s)Yes (1)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

“I’ll Tell You What You Need to Know.” How Respondents Negotiate the Sense of Meaning- Making—Methodological Reflections from the Field Based on Ethnographic Study of Lesbian Parenting in Poland 

Wojciechowska, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The aim of this paper is to shed light on how various interactional and interpretational contexts arising from specific researcher—research participants relationship established in the course of doing ethnographic study ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności