Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLiszewski, Stanisław
dc.date.accessioned2019-05-14T15:45:34Z
dc.date.available2019-05-14T15:45:34Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28227
dc.description.abstractAcademics representing many different fields, including geography, have become interested in hotel services as a result of their recent dynamic development. Hotels are the object of analysis in both the geography of tourism, the geography of services and urban geography. The complex character of the phenomenon raises the question of whether the geography of hotel services should become an independent study area.pl_PL
dc.description.abstractDynamiczny rozwój usług hotelarskich sprawia, że stają się one przedmiotem zainteresowania wielu dyscyplin naukowych, w tym również geografii. Hotele są przedmiotem analizy zarówno geografii turyzmu, jak i geografii usług i geografii miast. Złożoność zjawiska skłania do zastanowienia się nad celowością wyróżnienia geografii hotelarstwa.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm/Tourism;2
dc.titleGeografia hotelarstwa [The Geography of the Hotel Industry], Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429pl_PL
dc.title.alternativeGeografia hotelarstwa, Andrzej Kowalczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2000, ss. 429pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number111-115pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Geografii Miast i Turyzmu, Uniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord