Show simple item record

dc.contributor.authorBańkowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2021-06-18T15:07:46Z
dc.date.available2021-06-18T15:07:46Z
dc.date.issued2020-06-09
dc.identifier.issn0860-7435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/37688
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;30pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleMariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss.pl
dc.typeOther
dc.page.number85-89
dc.contributor.authorAffiliationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszupl
dc.identifier.eissn2450-1336
dc.referencesKierunki rozwoju Otwartego Dostępu (2018). Pobrane 13 lutego 2020, z: https://www.gov.pl/attachment/d9d096ef-0c73-4a48-9c5a-b2cb808447e8pl
dc.referencesUstawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. 2001, nr 128, poz. 1402 z późn. zm.) (2019). Pobrane 13 lutego 2020, z: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20011281402/U/D20011402Lj.pdfpl
dc.contributor.authorEmailm.bankowska@bu.pwsz.kalisz.pl
dc.identifier.doi10.18778/0860-7435.30.06
dc.relation.volume1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0