Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDembowska-Wosik, Iwona
dc.date.accessioned2021-08-09T14:53:14Z
dc.date.available2021-08-09T14:53:14Z
dc.date.issued2019-12-19
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/38515
dc.description.abstractThe aim of the article is to present the texts included in this volume of the journal. The author shortly discusses all the articles, in the order in which they appear, and at the same time indicates common themes not only within the particular sections, but also between seemingly distant issues.en
dc.description.abstractCelem artykułu jest omówienie zawartości tekstów opublikowanych w niniejszym numerze czasopisma. Autorka pokrótce omawia wszystkie artykuły, w kolejności, w której występują, wskazując na wspólne wątki nie tylko w poszczególnych sekcjach, ale także pomiędzy tekstami o pozornie odległej tematyce.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemcówpl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectteaching Polish as a foreign languageen
dc.subjectjournal contenten
dc.subjectjęzyk polski jako obcypl
dc.subjectzawartość czasopismapl
dc.titleJakie oblicza glottodydaktyki polonistycznej? Różnorodność i współzależnośćpl
dc.title.alternativeThe faces of teaching Polish as a foreign language variety and interdependenceen
dc.typeOther
dc.page.number9-26
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Lingwistyki Stosowanej i Kulturowej, ul. Pomorska 171/173, 90-236 Łódźpl
dc.identifier.eissn2449-6839
dc.referencesDomagała-Zyśk E., 2013, Wielojęzyczni. Studenci niesłyszący i słabosłyszący w procesie uczenia się i nauczania języków obcych, Lublin.pl
dc.referencesEelen G., 2001, A Critique of Politeness Theories, Manchester.pl
dc.referencesESOKJ: Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, 2003, CODN, Warszawa.pl
dc.referencesHoffman E., 1995, Zagubione w przekładzie, Londyn.pl
dc.referencesKlos Sokol L., 2015, Shortcuts to Poland, Warszawa.pl
dc.referencesKurcz I., 2000, Psychologia języka i komunikacji, Warszawa.pl
dc.referencesPlebański J. K., 1862, Gramatyka i gramatycy, w: S. Orgelbrand (red.), Encyklopedia powszechna, Warszawa, t. X, s. 437–560.pl
dc.referencesVan Deusen-Scholl N., 2003, Toward a Definition of Heritage Language: Sociopolitical and Pedagogical Considerations, „Journal of Language, Identity, and Education”, nr 2(3), s. 211–230.pl
dc.referencesWierzbicka A., 1999, Język–umysł–kultura, Warszawa.pl
dc.referencesYokoyama, O., 1994, Iconic manifestations of interlocutor distance in Russian, „Journal of Pragmatics”, t. 22, s. 83–102.pl
dc.contributor.authorEmailiwona.dembowska-wosik@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/0860-6587.26.01
dc.relation.volume26


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0