Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWielkiewicz-Jałmużna, Dorota
dc.date.accessioned2014-05-12T11:59:01Z
dc.date.available2014-05-12T11:59:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4471
dc.description.abstractCelem nauczania języka polskiego w grupach ekonomicznych jest przede wszystkim rozwijanie kompetencji uczących się. Kluczowe znaczenie mają umiejętności receptywne czyli rozumienie ze słuchu i czytanie. Istotne znaczenie ma również nauczanie sprawności produktywnych to jest mówienia i pisania. Kolejnymi sprawnościami językowymi, które uczniowie zdobywają pod nadzorem nauczyciela są: umiejętność interakcji i mediacji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;20
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsprawnośćpl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectkompetencjapl_PL
dc.subjectjęzykpl_PL
dc.subjectrozumieniepl_PL
dc.subjectczytaniepl_PL
dc.subjectmówieniepl_PL
dc.subjectpisaniepl_PL
dc.subjectsłuchaniepl_PL
dc.subjecttekstpl_PL
dc.subjectcudzoziemiecpl_PL
dc.subjectinterakcjapl_PL
dc.subjectmediacjapl_PL
dc.subjectskillpl_PL
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.subjectcompetencepl_PL
dc.subjectlanguagepl_PL
dc.subjectreadingpl_PL
dc.subjectspeakingpl_PL
dc.subjectwritingpl_PL
dc.subjectlisteningpl_PL
dc.subjecttextpl_PL
dc.subjectforeignerpl_PL
dc.subjectinteractionpl_PL
dc.subjectmediationpl_PL
dc.titleNauczanie sprawności komunikacyjnych w grupach ekonomicznychpl_PL
dc.title.alternativeTeaching communications skills in economic groupspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number323-328pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesAwdiejew U., 1981, Rozwijanie sprawności mówienia w języku polskim jako obcym. Zarys problematyki, „Przegląd Polonijny”, nr 1, s. 69–76.pl
dc.referencesBugajska D., 2002, Słucham? Słucham! O umiejętności aktywnego słuchania na lekcjach polskiego, „Nowa Polszczyzna”, nr 2, s. 47–55.pl
dc.referencesChodkiewicz H., 1986, O sprawności czytania w nauczaniu języka obcego, Warszawa.pl
dc.referencesKomorowska H., 2002, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa.pl
dc.referencesLipińska E., 2000, Sprawność pisania w nauczaniu języka obcego, „Języki Obce w Szkole”, nr 5, s. 10–19.pl
dc.referencesRusiecki J., 1993, Rozwijanie sprawności słuchania ze zrozumieniem; podstawy teoretyczne i propozycje ćwiczeń, „Języki Obce w Szkole”, nr 4, s. 296–303.pl
dc.referencesSeretny A., Lipińska E., 2005, ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Kraków.pl
dc.referencesStawna M., 1991, Podejście komunikacyjne do nauczania języków obcych. Od teorii do praktyki, Warszawa.pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska