Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZalewski, Andrzej
dc.date.accessioned2014-06-05T10:35:27Z
dc.date.available2014-06-05T10:35:27Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4876
dc.description.abstractThe subject of this paper is the controversy between cognitivist philosophy and phenomenology concerning the nature of emotions. This article has a limited scope restricted to the domain of the aesthetic emotions usually dependent on the works of art and literature. The author raises the criticism against the cognitivist stance, this criticism based chiefly on the principles of Max Scheler's phenomenology of emotions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Philosophica;16/2004
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleFenomenologia i kognitywizm: dwa spojrzenia na emocje w odniesieniu do świata sztukpl_PL
dc.title.alternativePhenomenology and Cognitivist Philosophy: Two Views on Emotions with Reference to the World of Artpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number131-141pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska