Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorIwińska- Knop, Krystyna
dc.date.accessioned2015-03-25T12:22:19Z
dc.date.available2015-03-25T12:22:19Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7453
dc.description.abstractThe purpose of the article is to outline conditions of creating partner relationships i market channels. The analysis was done on an example of category management. Main focus has been placed on organizational aspects as well as common definition of goals and selection of partners. Investments in human (knowledge, competence, commitment) and IT resources an playing a key role. Successful implementation is dependent on a long term co-operation of partners - it cannot be incidental but should be defined as a long lasting partnership.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleWarunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku (na przykładzie zarządzania kategoriami)pl_PL
dc.title.alternativeConditions of Relationship Management Implementation in Market Channels on the Example of Category Managementpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[55]-60pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord