• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Szkurłat, Elżbieta (9)
Adamczewska, Maria (4)Baarová, Barbara (1)Głowacz, Arkadiusz (1)Tematacademic geographical education (1)akademickie kształcenie geograficzne (1)Bologna strategy (1)comparison (1)directions of change (1)geography education centres (1)kierunki zmian (1)kształcenie studentów w Czechach (1)kształcenie studentów w Polsce (1)ośrodki kształcenia geograficznego (1)... zobacz więcejData wydania2024 (7)2014 (2)Has File(s)Yes (9)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wstęp 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Głowacz, Arkadiusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Kierunki zmian w akademickim kształceniu geograficznym w Czechach i w Polsce 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Baarová, Barbara (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
W opracowaniu zostały przedstawione ogólne tendencje zmian w ostatnich latach w systemach szkolnictwa wyższego w Czechach i w Polsce, a następnie dokonano porównania kierunków zmian w geograficznym kształceniu akademickim ...
Thumbnail

Północna część Łodzi i Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich. Wprowadzenie 

Szkurłat, Elżbieta ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Thumbnail

Uwarunkowania przyrodnicze rozwoju Łodzi włókienniczej 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Adamczewska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Celem proponowanych zajęć jest ukazanie znaczenia warunków przyrodniczych Łodzi w rozwoju przemysłu włókienniczego i szybkim rozwoju Łodzi jako miasta. Poznanie tych uwarunkowań odbywa się zarówno poprzez obserwacje ...
Thumbnail

Co stało się z łódzkimi rzekami? „Odwracanie się człowieka od rzeki” – studium przypadku rzek Łódki i Jasienia 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Adamczewska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Głównym założeniem proponowanej koncepcji zajęć jest identyfikacja zmian relacji człowiek-rzeka na obszarze Łodzi w przeciągi ostatnich 200 lat, obserwacja  w terenie skutków nieracjonalnej działalności człowieka, rozpoznanie ...
Thumbnail

Doświadczamy krajobrazu miasta. Wprowadzenie 

Szkurłat, Elżbieta ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Thumbnail

Wprowadzenie 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Adamczewska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Thumbnail

Wokół Pietryny. Umysł i zmysły w doświadczaniu krajobrazu miasta 

Szkurłat, Elżbieta ORCID; Adamczewska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Głównym założeniem proponowanej koncepcji zajęć jest doświadczanie krajobrazu miasta poprzez spacer w określonej części Łodzi. Celem proponowanych zajęć jest tworzenie warunków do łączenia odbioru miejsc z wykorzystaniem ...
Thumbnail

„Od miedzy do miedzy”, czyli o skutkach (nie)planowania przestrzennego 

Szkurłat, Elżbieta ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-01-18)
Koncepcja zajęć wynika z przekonania o potrzebie kształcenia postaw szacunku do polskiej przestrzeni, upowszechniania wiedzy i pogłębionej refleksji nad jej wartością oraz różnorodnymi kosztami nieracjonalnego nią ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności