Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrębska-Kerntopf, Anna
dc.date.accessioned2015-05-13T08:50:26Z
dc.date.available2015-05-13T08:50:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/8767
dc.description.abstractW części teoretycznej niniejszego artykułu przedstawiono najważniejsze założenia teorii konektywizmu oraz zaprezentowano udział nowych technologii w nowoczesnej edukacji. W części praktycznej natomiast został opisany przebieg projektu – przygotowania skryptu do nauczania języka polskiego jako obcego w Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (dalej: CJKP UMCS) w Lublinie na poziomie średnim B2.pl_PL
dc.description.abstractIn the theoretical part, the article discusses the foundations of the theory of connetivism and presents the use of new technologies in modern education. In the practical part, it presents the process of preparing a summary of course lectures at the B2 level in the Polish Language and Culture Centre for Polish People from Abroad and Foreigners UMCS in Lublin.en
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana dzięki wsparciu finansowemu Urzędu Miasta Łodzipl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;21
dc.subjectkonektywizmpl_PL
dc.subjectnowe technologiepl_PL
dc.subjectpakiet zasadpl_PL
dc.subjectskryptpl_PL
dc.subjectprojektpl_PL
dc.subjectconnectivismen
dc.subjectnew technologiesen
dc.subjecta set of rulesen
dc.subjectsummary of course lecturesen
dc.subjectprojecten
dc.titleKoncepcja skryptu „Wokół Polski i Polaków” do nauczania jpjo na poziomie średnim B2 w świetle teorii konektywizmu i nowych technologiipl_PL
dc.title.alternativeThe project of a summary of course lectures for teaching polish as a foreign language at the B2 level and the theory of connectivism and new technologiesen
dc.typeArticleen
dc.page.number177-201pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationCentrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS, ul. Weteranów 18, 20-038 Lublinpl_PL
dc.referencesBabecki M., 2014, Stare media w defensywie? Znaczenie i funkcje podręcznika do nauczania JPJO w media sferze nowych mediów, artykuł w niniejszym tomie, Łódź.pl_PL
dc.referencesKrzywka W., Interface człowiek maszyna + co warto zminiaturyzować: sixth sense, http://www.fuw. edu.pl/~szczytko/NT/Sprawozdania2010/Wojciech_Krzykwa_sixth_sense.pdf [07.05.2014].pl_PL
dc.referencesPolak M., Konektywizm – połącz się, aby się uczyć, http://www.edunews.pl/badania-i-debaty/badania/ 1068 [04.01.2013].pl_PL
dc.referencesPolak M., „Wykorzystujemy szeroko webguesty w nauczaniu”, http://www.edunews.pl/narzedzia- -i-projekty/narzedzia-edukacyjne/2554-wykorzystujmy-szeroko-webquesty-w-nauczaniu [22.02.2014].pl_PL
dc.referencesTrębska-Kerntopf A., 2013, Zastosowanie teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w glottodydaktyce polonistycznej, [w:] Sukcesy, problemy, wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Wydział Filologiczno-Filozoficzny Prace Komisji Językoznawczej, t. 62, red. A. Mielczarek, A. Roter-Bourkane, M. Zduniak-Wiktorowicz, Poznań, s. 139–164.pl_PL
dc.referencesŻydek-Bednarczuk U., 2013, Komunikacja internetowa, [w:] 70 lat współczesnej polszczyzny. Zjawiska. Procesy. Tendencje. Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Janowi Mazurowi, red. A. Dunin-Dudkowska, A. Małyska, Lublin, s. 439-461.pl_PL
dc.referencesŻylińska M., Nowe technologie w nauczaniu języków obcych, http://www.edunews.pl/system-edukacji/ szkoly/2557-nowe-technologie-w-nauczaniu-jezykow-obcych [18.04.2014].pl_PL
dc.referenceshttp://pl.wikipedia.org/wiki/Konektywizm [18.04.2014].pl_PL
dc.referenceshttp://pl.wikipedia.org/wiki/Massachusetts_Institute_of_Technology [07.05.2014].pl_PL
dc.contributor.authorEmailannakerntopf@wp.plpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord