Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOlszewska, Monika
dc.date.accessioned2013-03-25T11:22:14Z
dc.date.available2013-03-25T11:22:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1899-2226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1432
dc.description.abstractThe subject of the article is the trust as a specific soft value which could be considered as an important aspect of the management process. The article is an attempt of the theoretical analysis of notions such as ”trust” and provides characteristics of some management aspects, especially the personnel policy in which trust is a basic value for building an employee’s engagement and interpersonal relations. The article ends with conclusions in which the author tries to find the answer to following question: is it possible to build the enterprise’s financial advantage basing on the trust.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSalezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzaniapl_PL
dc.relation.ispartofseriesAnnales. Etyka w życiu gospodarczym; Nr 1
dc.subjecttrustpl_PL
dc.subjectenterprisepl_PL
dc.subjectcompetitive marketpl_PL
dc.titleZaufanie jako siła wspierająca działania na konkurencyjnym rynkupl_PL
dc.title.alternativeThe Trust as an Enterprise’s Supporting Poweron the free Competitive Marketpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.referencesBanaszyk P., U podstaw nauk o zarządzaniu [w:] Natura nauk o zarządzaniu, red. K. Ziemniewicz Akademia Ekonomiczna, Poznań 2005.
dc.referencesChan Kim W., R. Mauborgne, Strategia błękitnego oceanu, MT Biznes, Warszawa 2005.
dc.referencesCooper R., A. Sawa, EQ inteligencja emocjonalna w organizacji i zarządzaniu, Studio Emka, Warszawa 2000.
dc.referencesDrucker P., Zarządzanie organizacja pozarządową, Fundusz Współpracy, Warszawa 1995.
dc.referencesEdvinsson L., M. Malone, Kapitał intelektualny, PWN, Warszawa, 2001.
dc.referencesEtyka biznesu, red. J. Dietl, W. Gasparski, PWN, Warszawa 2000.
dc.referencesEvans Ch., Zarządzanie wiedzą, PWE, Warszawa, 2005.
dc.referencesHejnowski S., Prezent czy łapówka, czyli co wolno nam zrobić dla pozyskania klienta, „Harvard Business Review” 2007, nr 4 (50).
dc.referencesJohnson S., Jednominutowy sprzedawca, Wydawnictwo Medium, Warszawa 1994.
dc.referencesKostera M., Zarządzanie personelem, PWE, Warszawa 1998.
dc.referencesLewandowski J., Kapitalizm znaczy zaufanie, „Gazeta Wyborcza” 17–18.01.2009.
dc.referencesMarconi J., Marketing marki, K.E. Liber, Warszawa 2002.
dc.referencesMartyniak Z., Organizacja, Organizacja i zarządzanie, Książka i Wiedza, Warszawa 1975.
dc.referencesMroziewski M., Kapitał intelektualny współczesnego przedsiębiorstwa, Difin, Warszawa 2008.
dc.referencesPenc J., Kreatywne kierowanie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2000.
dc.referencesRosiński M., Zarządzanie ryzykiem w outsourcingu, „Harvard Business Review” 2008, nr 6 (64).
dc.referencesRybicki A., I ty możesz się stać globalnym graczem, „Harvard Business Review” 2007, nr 6 (40).
dc.referencesSankowski T., Gra w sieci, „Global Business” 1999, nr 2 (47).
dc.referencesSmith S., The customer trust viod – and how to fill it, „Customer Management”, vol. 13, issue 4, July/August 2005.
dc.referencesSowińska-Bonder K., A. Kaźmierczak, Dobrzy pracownicy zaczynają odchodzić! Co może ich powstrzymać? „Harvard Business Review” 2008, nr 1 (59).
dc.referencesSprenger R.K., Zaufanie # 1, MT Biznes, Warszawa 2009.
dc.referencesStachowicz-Stanusch A., Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę, Helion, Gliwice 2007.
dc.referencesTatarkiewicz W., Droga do filozofii, PWN, Warszawa 1971.
dc.referencesTownsend R., Jak zdobyć szklaną górę organizacji, czyli co robić, aby nie tłamsić ludzi i nie hamować rozwoju, Książka i Wiedza, Warszawa 1976.
dc.referencesZieleniewski J., Organizacja zespołów ludzkich, wydanie IV, PWN, Warszawa 1978.
dc.relation.volume14


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord