Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKończak, Grzegorz
dc.date.accessioned2015-12-30T13:19:05Z
dc.date.available2015-12-30T13:19:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16119
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractThe power of computer simulation as a problem-solving is well known. The Monte Carlo study can be used in parameter estimation, hypothesis testing and resampling methods, such as bootstrap and jackknife. The educational role of computer simulation is considered in the paper. The use of Monte Carlo study can promote a deep conceptual understanding of statistics. The programs, which can be used for preparation the simulation projects and the examples of educational computer simulation are described in the paper.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titleRola i znaczenie symulacji komputerowych we wspomaganiu procesu nauczania statystykipl_PL
dc.title.alternativeThe use of monte carlo methods in the teaching of statisticspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number63-73pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicachpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord