Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPłóciennik, Elżbieta
dc.date.accessioned2013-08-27T08:44:46Z
dc.date.available2013-08-27T08:44:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-7525-795-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2678
dc.descriptionPublished in: Sobczak, A., Znajmiecka – Sikora M. (eds.), 2012, Development in the perspective of the human science – opportunities and threats, Lodz: Wydawnictwo UŁ, (pp. 115-128)pl_PL
dc.description.abstractArtykuł odnosi się do problemu Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć i wskazuje pewne przyczyny oraz objawy zaniżonych osiągnięć , także wśród dzieci w wieku przedszkolnym. Zawarte w nim przykłady analiz indywidualnych przypadków prezentują propozycję wspierania rozwoju dziecka przy wykorzystaniu techniki obrazków dynamicznych, której skuteczność w obszarze rozwijania zdolności twórczych weryfikowana była przez autorkę techniki we wcześniejszych badaniach pedagogicznych.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.subjecttechnika obrazków dynamicznychpl_PL
dc.subjectsyndrom nieadekwatnych osiągnięćpl_PL
dc.subjectThe Dynamic Picture Techniquepl_PL
dc.subjectUnderachievement Syndrompl_PL
dc.subjectwczesne wspomaganie rozwojupl_PL
dc.subjectsupporting of child's developmentpl_PL
dc.titleDynamic Picture in Advancement of Early Childhood Developmentpl_PL
dc.title.alternativeTechnika obrazków dynamicznych we wczesnym wspomaganiu rozwojupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord