Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBokszański, Zbigniew
dc.date.accessioned2015-06-15T11:50:42Z
dc.date.available2015-06-15T11:50:42Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9736
dc.description.abstractAutor artykułu koncentruje się na rekonstrukcji tożsamości społecznych kobiet i mężczyzn, klientów biura matrymonialnego. W analizie wykorzystano oferty kierowane do biura matrymonialnego. Stwierdzono istnienie rozbieżności między autodefinicjami kobiet a obrazem żony w dezyderatach mężczyzn.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;13
dc.titleThe Conoept of "Other" in the Desiderata of Clients of a Matrimonial Agency* Women in Search of Their Identitypl_PL
dc.title.alternativeKoncepcja "innego" w dezyderatach klientów biura matrymonialnegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number37-42pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Łódźpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord