Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTobera, Janina
dc.date.accessioned2015-06-15T14:11:30Z
dc.date.available2015-06-15T14:11:30Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9751
dc.description.abstractAutorka rekonstruuje interakcyjne zjawiska towarzyszące wprowadzaniu dzieci przez rodziców w świat symboli literackioh. Teoretycznej podstawy rozważaniom autorki dostarczają wczesne prace symbolicznych interakcjonistów, w tym zwłaszcza G.H.Mead.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;13
dc.titleHome Initiation of Child to Reading Practices or rather to the Worlds of Fictions (not only literary ones)pl_PL
dc.title.alternativeDomowe wprowadzanie dzieci w praktykę czytelniczą lub świat fikcji (nie tylko literackiej)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number221-228pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Łódźpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord