Show simple item record

dc.contributor.authorOlzacki, Sławomir
dc.date.accessioned2015-06-15T14:14:24Z
dc.date.available2015-06-15T14:14:24Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9753
dc.description.abstractAutor kreśli zasady analizy fotografii prasowej jako zjawiska społecznego, uwikłanego w kontekst instytucjonalny, zwracając uwagę na społeczne mechanizmy wytwarzania, selekcji i publikacji fotografii prasowej. Część druga artykułu zawiera model analizy wpływu fotografii prasowej na postawy odbiorców.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;13
dc.titlePress Photography as a Social Phenomenon and an Object of Sociological Researchpl_PL
dc.title.alternativeFotografia prasowa jako zjawisko społeczne i przedmiot badania socjologicznegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number95-102pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Warszawapl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record