Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorShugar, Grace W.
dc.date.accessioned2015-06-16T07:54:12Z
dc.date.available2015-06-16T07:54:12Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9762
dc.description.abstractAutorka przedstawia odmienne podejście badawcze, określone przez autorkę jako "event analysis". Podejmując dyskusje z analizą konwersacyjną autorka wskazuje, iż znaczenie wydarzeń interakcyjnych związane jest z całościowym kontekstem aktywności interakcyjnej i nie powinno być ograniczone do reguł rozmowy. Oparciem empirycznym są badania prowadzone przez nią nad komunikacją między dziećmi, natomiast teoretycznych uzasadnień dostarczają niektóre teksty E.Goffmana, a także szeregu innych autorów.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;13
dc.titleEmpirical Approaches to an Adult Understanding of Children's Use of Languagepl_PL
dc.title.alternativePodejście empiryczne w badaniach rozumienia przez dorosłych mowy dziecipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number157-184pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Warszawapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord