Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 712
-
Identity – a Brief Humanistic Perspective
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Today identity is ‘the loudest talk in town’, the burning issue on everybody’s mind and tongue. Normally, we tend to notice things and put them into the focus of our scrutiny and contemplation only when they vanish, go ... -
Introduction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021) -
Kapitał ludzki jako czynnik skuteczności audytu wewnętrznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Dlaczego audyt wewnętrzny nie zawsze osiąga swoje cele? Czy jedynym powodem może być niechęć audytowanych? A może skuteczność audytu wewnętrznego zależy także od wiedzy oraz umiejętności audytowanych i zarządzających ... -
Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych. Aspekty sprawozdawcze
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w szczególności współpracę korporacji ... -
Konsekwencje zmian dla zachowań organizacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Kluczowe obszary zmian organizacji jutra
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Przeobrażenia kultury organizacyjnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Nowy wymiar komunikacji organizacyjnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Transformacja ról i umiejętności menedżera
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Ewolucja form pracy zespołowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Polityka personalna a relacje międzyludzkie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Perspektywa indywidualna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Perspektywa organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Człowiek a organizacja – relacje i zależności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Modelowanie kompetencji pracowniczych w organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011) -
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ... -
Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy ... -
Management Accounting Innovations the Case of ABC in Poland
(Łódź University Press, 2013) -
Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)