• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorReliga, Jolanta (2)Czarnecka, Wiktoria (1)Dąbrowska, Karolina (1)Hronowska, Katarzyna (1)Jerzyk, Ewa (1)Magiera, Anna (1)Malarski, Maciej (1)Ryczkowska, Alicja (1)Samuel-Idzikowska, Olga Katarzyna (1)Stadnik, Kalina (1)... View MoreSubject
creativity (10)
kreatywność (3)innovation (2)management (2)career path (1)creative diversity (1)creative problem solving (1)creative thinking (1)creativity process (1)development (1)... View MoreDate Issued2015 (7)2017 (3)Has File(s)Yes (10)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Creativity as a determinant of shaping the career path 

Stobiecka, Natalia; Szyjkowska, Dominika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Planning a career path was until recently the operation of human resource management carried out by organizations, which becomes inadequate to meet the needs of the current situation on the labour market. The period of ...
Thumbnail

Creative leadership 

Stadnik, Kalina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
The main aim of this article was to present the characteristics of creative leadership and an indication of its impact on subordinates. It was done through theoretical considerations about the nature of leadership and ...
Thumbnail

The essence and conditions of creativity in modern organizations 

Czarnecka, Wiktoria; Dąbrowska, Karolina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
All organizations operating in the complex and turbulent market should make continuous changes in many areas of their operation. A key factor enabling the starting of innovative solutions is the creativity of people. The ...
Thumbnail

Wymiary kreatywności w obszarze marketingu 

Jerzyk, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Thumbnail

The use of music in promoting creativity 

Ryczkowska, Alicja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
According to the assumptions of humanistic psychology, every person has a certain potential for creativity. This potential can be supported and developed by various types of activity. Musical exercises are a good tool ...
Thumbnail

Open badges, creativity and successful leadership 

Magiera, Anna; Religa, Jolanta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
No one would argue that creativity is an incentive to innovation and change which boosts the growth of economy. The question behind this statement is how to direct creativity into success and development of organisations? ...
Thumbnail

Innovation laboratory as a creativity stimulating environment 

Religa, Jolanta; Sułkowski, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Nowadays, creativity and resourcefulness are the characteristics most highly anticipated by the employers. Their formation and development in educational institutions is conditional, among others, upon the staff’s ...
Thumbnail

Diverse management, creativity and innovation 

Malarski, Maciej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Modern organizations need new forms of acting in very competitive environment. Customers’ requirements and needs are changing rapidly and the pressure from rivals is becoming even more compelling. The crucial aspect of ...
Thumbnail

Kreatywność jako kompetencja zawodowa 

Samuel-Idzikowska, Olga Katarzyna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W dzisiejszych czasach, kapitał ludzki jest zdecydowanie najcenniejszym bogactwem współczesnych przedsiębiorstw. Uwzględniając zmienność otoczenia i konieczność ciągłego wyróżniania się na rynku, kreatywność, jako kompetencja ...
Thumbnail

Wykorzystanie kreatywności w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji 

Hronowska, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Współczesne organizacje są zmuszone do prowadzenia działalności w burzliwym otoczeniu. Dążenie do uzyskania przewagi konkurencyjnej i chęć nieustannego rozwoju powodują, że liczba możliwych trudności i problemów rośnie. ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility