Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJaworska, Teresa
dc.date.accessioned2015-10-12T07:57:19Z
dc.date.available2015-10-12T07:57:19Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12439
dc.description.abstractW referacie omówiono możliwości wykorzystania koncepcji segmentacji rynku w warunkach gospodarki centralnie planowanej. W szczególności oceniono przydatność tej koncepcji dla organizacji kanałów dystrybucji. Wskazano na czynniki sprzyjające i utrudniające praktyczną realizację koncepcji segmentacji rynku, a wśród nich — szczególnie dużo miejsca poświęcono aktualnym przemianom rynku polskiego.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleStrategy of Selecting Target Segments Against the Background of Market Changes in P olandpl_PL
dc.title.alternativeStrategia wyboru docelowych segmentów na tle przemian rynkowych w Polscepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number149-156pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Marketing, University of Łódź (Poland)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord