• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Słaby-Góral, Iwona (10)
Golewski, Stanisław (1)Kalinowski, Krzysztof (1)Skalska, Alicja (1)Tematnauczanie chemii (2)nauczanie cudzoziemców (2)Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego (2)analiza językowa (1)Chemiczny słownik minimum (1)didactics (1)doświadczenie dydaktyczne (1)dydaktyka (1)dyskurs glottodydaktyczny (1)glottodidactic discourse (1)... zobacz więcejData wydania2010 - 2014 (5)2000 - 2009 (1)1990 - 1999 (2)1987 - 1989 (2)Has File(s)Yes (10)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Z prac nad "Chemicznym słownikiem minimum dla cudzoziemców" (Problem doboru treści i układu hasła) 

Kalinowski, Krzysztof; Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
W 1982 r. rozpoczęto pracę nad “Chemicznym słownikiem minimum”. Ma to być jednojęzyczny, specjalistyczny słownik dydaktyczny dla cudzoziemców kształconych w SJPC UŁ, których obowiązuje przedmiot "chemia" ze wzglądu na ...
Thumbnail

Analiza możliwości funkcjonalnego wprowadzania form fleksyjnych w grupach studentów cudzoziemców uczących się język a polskiego (na podstawie wybranych związków składniowych z liczebnikami głównymi) 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1998)
Thumbnail

Analiza możliwości funkcjonalnego wprowadzania wybranych form deklinacyjnych (na podstawie Narzędnika i Miejscownika) w grupach studentów cudzoziemców uczących się języka polskiego 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997)
W niniejszej pracy są przedstawione wybrane zagadnienia z przygotowywanej rozprawy doktorskiej pt: Analiza możliwości funkcjonalnego prezentowania pohkich form deklinacyjnych i koniugacyjnych, w której autorka chciałaby ...
Thumbnail

Wybrane problemy koordynacji pracy w nauczaniu języka polskiego Jako obcego w ramach przedmiotu "język polski" i przedmiotu "chemia" w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego 

Golewski, Stanisław; Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Celem niniejszego artykułu jest próba przeanalizowania możliwości takiego zorganizowania procesu nauczania języka polskiego w ramach przedmiotu "język polski", aby był on ściśle skoordynowany z procesem nauczania języka ...
Thumbnail

Do czego Polakom potrzebny jest ten nieszczęsny celownik? - czyli problemy cudzoziemców związane z użyciem rzadziej występujących form fleksyjnych 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Thumbnail

Nauczyciel uczy się przez całe życie 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
W artykule przedstawiono miejsce glottodydaktyki w obrębie dydaktyki i innych nauk, a w ramach samej glottodydaktyki omówiono nauczanie JPJO: teorię – w części Badania i lektury, i praktykę – w części Zachowania językowe ...
Thumbnail

Moda językowa na frazeologizmy i idiomy w mediach jako „podtekst” glottodydaktyki 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)
Thumbnail

Kursy języka polskiego jako obcego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego w latach 1998–2008 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)
Thumbnail

Wariacje na temat dialogu, czyli co można zrobić z tekstem w grupie średnio zaawansowanej językowo na zajęciach z języka polskiego jako obcego 

Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Autorka artykułu koncentruje się na opisie metod wprowadzania niektórych zjawisk gramatycznych w procesie nauczania jpjo. Ilustruje je przykładami i ćwiczeniami opartymi na dialogu będącym jedną z ważniejszych form ...
Thumbnail

Teksty-preteksty, czyli „poezja gramatyki i gramatyka poezji” na lekcjach języka polskiego jako obcego 

Skalska, Alicja; Słaby-Góral, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Artykuł pokazuje, w jaki sposób utwory poetyckie polskich autorów mogą być wykorzystywane na zajęciach z jpjo. Omawiane teksty literackie stwarzają możliwość przekazania wiedzy zarówno kulturowej, jak i językowej. Zagadnienia ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności