Przeglądaj Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców T. 17 według daty wydania
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 66
-
Dawny model egzaminu semestralnego i końcowego z języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ oraz jego ewolucja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Trudny początek, czyli o typach tekstów na poziomie A1 (w świetle istniejących materiałów dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
„Ekonomia – to nie boli?” Tekst w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie ekonomii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Tekst literacki a metody nauczania języków obcych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Wywiad prasowy jako tekst uniwersalny w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Teksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkujących
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Między zdrowym rozsądkiem a polityczną poprawnością – polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego oczami cudzoziemców
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Kogo i jak testujemy w części „Rozumienie ze słuchu” egzaminu certyfikatowego na poziomie B1?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania (na podstawie egzaminów certyfikatowych)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Obraz Polki/Polaka w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego „Hurra!!! Po polsku”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Internet w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Utwory prozaiczne Sławomira Mrożka jako teksty wykorzystywane w nauczaniu gramatyki, stylistyki i kultury języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Rozwijanie kompetencji leksykalnej uczących się przez obcowanie z tekstem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Obecność tekstów prozy polskiej po 1989 r. w nauczaniu języka polskiego jako obcego – realia, potrzeby, problem wyboru
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
O niepełnosprawności w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Skrypt do nauczania języka polskiego jako obcego w zakresie chemii w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego (rys historyczny)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Wyzwalanie wyobraźni. O korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Certyfikacja języka polskiego jako obcego w latach 2004–2008 (komunikat)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Piosenka jest dobra na wszystko?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Kategoria czasu w tekstach poetyckich Propozycje glottodydaktyczne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)