Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Założenia ogólne stosowania testów w nauczaniu cudzoziemców
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
W Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ metoda testowania
stosowana jest jako swoisty sposób pomiaru dydaktycznego
badającego zakres wiadomości studenta dla osiągnięcia wyraźnie
sprecyzowanego celu. Przygotowany ...
Przegląd literatury i stanu badań nad problemem nauczania języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
W latach 1948-1982 ukazało
się ponad 500 publikacji o nauczaniu języka
polskiego jako obcego, z których zaledwie część zaprezentowano
w niniejszym artykule, kierując się praktycznymi potrzebami
nauczycieli języka ...
Główne ogniwa dydaktyczne w procesie nauczania języka polskiego jako obcego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Organizacja procesu nauczania języka obcego i
jego przebieg mogą być różne, ponieważ zależą od wielu czynników.
W przypadku środowiska studentów-cudzoziemców są to przede
wszystkim: poziom wiedzy ogólnej studenta, ...
Niektóre metody nauczania języka polskiego jako obcego (Próba klasyfikacji)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1987)
Artykuł niniejszy jest próbą wstępnej klasyfikacji niektórych
metod nauczania studentów-cudzoziemców w Studium Języka Polskiego
dla Cudzoziemców UŁ, refleksją nad zagadnieniem nauczania języka
polskiego jako obcego.