Przeglądaj według

 

SPIS TREŚCI

    Wstęp

Część I. PROCESY RYNKOWE I ICH UWARUNKOWANIA

  1. Strategia marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej
    Tomasz Domański
  2. Skłonność przedsiębiorstw do rozwoju nowych produktów w warunkach przezwyciężania kryzysu gospodarczego
    Jarosław Sosnowski
  3. Przesłanki zmian funkcjonowania rynku elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
    Mariusz Jędrzejczak
  4. Drugi obieg gospodarczy - próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania
    Wojciech Grzegorczyk
  5. Działalność antymonopolowa w USA i w krajach EWG
    Elżbieta Guzek
  6. Przemiany handlu detalicznego żywnością w Holandii oraz ich implikacje
    Pieter Saukenkamp
  7. Zmiany zachowań konsumpcyjnych gospodarstw domowych w sytuacji kryzysu gospodarczego
    Ryszard Kurzyk
  8. Zróżnicowania w przestrzennym układzie handlu detalicznego Łodzi - wyniki badań
    Stanisława Wilmańska-Sosnowska

CZĘŚĆ II. WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE

  1. Nowe czynniki oddziaływania na marketing i kierunki jego badań
    Simon Hermann
  2. Czynnik czasu a zarządzanie marketingiem
    Gabriele Morello

CZĘŚĆ III. PROBLEMY METODYCZNE

  1. O koncepcji i metodyce badań wpływu czynników demograficznych na kształtowanie konsumpcji w gospodarstwach domowych
    Andrzej Banasiak, Jan Więcek
  2. Badanie rynku metodą testu koniunktury wybrane problemy metodyczne i organizacyjno-technicznej
    Bogdan Gregor, Andrzej Kopias
  3. Uczenie poprzez udział studentów w badaniach (uwagi na tle przeprowadzonych eksperymentów)
    Jerzy Dietl, Bogdan Gregor

Najnowsze pozycje