Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Marta Gołuchowska | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p 109, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Ceraneum [13]
Ostatnio dodane
-
Całożyciowe uczenie się Pawła Hulki-Laskowskiego (1881–1946) – stymulatory i bariery
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)W opracowaniu przedstawiona została biografia ewangelickiego pisarza z Żyrardowa, Pawła Hulki-Laskowskiego. Jest ona doskonałym przykładem ludzkiej zdolności do przekraczania uwarunkowań społecznych i kulturowych oraz ... -
Analiza dzienników Haliny Semenowicz próbą ukazania zakresów międzypokoleniowego uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)Artykuł jest wynikiem przygotowanych przez studentki pedagogiki refleksji po przeczytaniu dzienników Haliny Semenowicz w ramach zajęć projektowych „Wymiary uczenia się przez całe życie w dziennikach Haliny Semenowicz”. Na ... -
Całożyciowe uczenie się w autobiograficznej refleksji studentów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)Studenci drugiego roku studiów licencjackich na kierunku praca socjalna zapoznawali się z teoriami całożyciowego uczenia się, wykorzystując w tym celu własną biografię. Napisane przez studentów autobiografie z perspektywy ... -
Biografia edukacyjna w badaniach nad dydaktyką
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)Szkoła, jako nieunikniony znaczący fragment życia człowieka, warunkuje jego funkcjonowanie w dorosłym życiu. Prezentowana w tekście biografia edukacyjna w badaniach nad dydaktyką, którą nazywam biografią dydaktyczną, dotyczy ... -
Kompetencje osobiste i społeczne w szkolnych doświadczeniach uczniów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)W artykule przedstawione zostały wyniki badań prowadzonych wśród osób dorosłych na temat szkolnych efektów kształcenia. Retrospektywna analiza esejów biograficznych dotyczyła przede wszystkim kształtowania umiejętności ...