Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p 106, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Archiwum UŁ [771]
Biblioteka UŁ/Library [187]
Centrum Ceraneum [13]
Centrum Nauki UŁ [0]
Koła Naukowe UŁ [80]
Serie wydawnicze [375]
Ostatnio dodane
-
Working and living conditions of agricultural population in the light of empirical studies
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)W oparciu o wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na próbie 782 indywidualnych gospodarstw rolnych dokonano oceny warunków pracy i życia na wsi. Analizie poddano: zasoby czynników pracy, wyposażenie w ciągniki i ... -
Reforms of the economic system - introduction to the functionnning of Polish economy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)Wysiłki zmierzające do wprowadzenia gospodarki zorientowanej rynkowo w Polsce, a także próby zreformowania systemu politycznego i społecznego nie dawały już dotąd rezultatów. Zwykle poprzedzano były presją społeczeństwa ... -
Service marketing theory: a critical appraisal
(1990)Obecnie marketing usług jest hednym z najszybciej rozwijających się działów marketingu. Autorzy zajmujący się tą problematyką próbowali w szczególności podkreślić różnice istniejące między marketingiem usług oraz ... -
On the reliability of image and psychographic analyses. An application of dual scaling
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)Wiarygodność badań psychograficznych oraz dotyczących wyobrażenia o produkcie stała się ostatnio przedmiotem zainteresowania badaczy rynku. Artykuł stanowi wyraz tego zainteresowania. W szczególności dokonano w nim ... -
Relations and effectiveness of utilization of production factors in Polish agriculture
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)W artykule podjęto próbę ustalenia tendencji zmian w relacjach czynników produkcji oraz efektywności ich wykorzystania w rolnictwie polskim. Analizę tempa oraz kierunków zmian owych relacji ujęto na tle krajów wysoko ...