Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p 106, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Archiwum UŁ [771]
Biblioteka UŁ/Library [187]
Centrum Ceraneum [13]
Centrum Nauki UŁ [0]
Koła Naukowe UŁ [48]
Serie wydawnicze [375]
Ostatnio dodane
-
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990) -
Działalność antymonopolowa w USA i w krajach EWG
(Wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego, 1990)The article deals with analysis of antitrust legislation in the highly developed countries - in the USA and the EEC. It presents evolution of the antitrust legislation and other antitrust measures of behaviourist ... -
Drugi obieg gospodarczy - próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)The article deals with problems connected with the functioning of the underground economy in Poland. Its first part shows the main causes and conditions favouring development of the underground economy. The second part ... -
O koncepcji i metodyce badań wpływu czynników demograficznych na kształtowanie konsumpcji w gospodarstwach domowych
(Wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego, 1990)The atricle presents the results of preliminary studio« on a wider research problem investigated by the authors within the fr>íimework of specific topic Included in the so-called programme of ministerial basic studies. ... -
Strategia marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)The article Is an attempt at showing specific characteristic of means and goals of marketing strategies developed by small and medium-sized firms. For these strategies to succeed they must be based on special advantages ...