Welcome to the University of Lodz Repository! We collect and share the output of research and teaching employees of the University of Lodz. Resources deposited in the Repository – publications, research data – are given a permanent identifier (handle). Our platform, based on DSpace, provides access to open scientific resources, as well as integration with other sources of scientific information, including linking an author account to an ORCID ID. |
|
The University of Lodz Repository operates as an institutional repository based on Regulation No. 51 of the Rector of the University of Lodz of 31 March 2015. | |
For matters related to depositing documents, | |
please contact the Repository team – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Marta Gołuchowska | |
University of Lodz Library, room 109, 1st floor. | |
Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Ceraneum [15]
Recently Added
-
Przeszukanie w procesie karnym. (Uwagi na tle projektu kodeksu postępowania karnego, redakcja z czerwca 1996 r.)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997) -
Prawo wojny a akty terroryzmu dokonywane przez uczestników ruchów narodowowyzwoleńczych. (Zagadnienia wybrane)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997) -
Charakter prawny nakazu karnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1997) -
Cogito jako ekspresja cielesności, czyli o roli medycyny w koncepcie Descartes’a oraz w ujęciu kilku jego następców
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-01-19)W pierwszej połowie siedemnastego stulecia Descartes należał jeszcze nie tyle do grona postępowych medyków, co raczej wizjonerów i planistów, torujących dla przyszłych pokoleń drogę prowadzącą do wyzwolenia od niedogodności ... -
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-01-18)Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwalają „uczyć się na życzenie”. W ...