Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Marta Gołuchowska | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p. 109, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Ceraneum [15]
Ostatnio dodane
-
ABB Contact Center – początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)ABB is an international energy group that has been electrifying the world for 125 years, and is currently also a leader in the field of industrial automation and robotics. The Customer Contact Management group initiative ... -
Strategie marketingowe start-upów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)The article was taken on the marketing strategies used by start-ups. The specific goal of the work is to present the importance of well-formulated marketing strategies for start-ups and their impact on the result of the ... -
Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Studium przypadku ATLAS sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)Case study on ATLAS sp. z o.o. familiarize the reader with the complexity and intensity of actions taken by company representatives. The construction chemicals market does not belong to the sector that attract attention ... -
Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)In order to attract the customer’s attention and convince them to buy, companies develop marketing strategies, in which they focus on the emotions, desires and needs of consumers. Customer data obtained as part of ... -
Analityka marketingowa – wartość marki a relacje z klientami na przykładzie spółki LPP
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)The goal and main motive for addressing the above topic was to examine the relationship between the value and image of the LPP S.A. brand and specific issues from the financial, marketing and market areas. The above research ...