Browsing Artykuły naukowe by Title
Now showing items 7-13 of 13
-
Rachunkowość jako nauka – jej współdziałanie z dyscypliną finanse
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014)Cel – Celem artykułu jest prezentacja rachunkowości jako nauki oraz wskazanie jej miejsca i roli w naukach ekonomicznych, w szczególności jej relacji do dyscypliny „finanse”. Metodologia badania – W artykule zastosowano ... -
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ... -
Rola zasobów relacyjnych w budowaniu konkurencyjności regionu w zapisach strategii rozwoju województw 2020
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014-10)W opracowaniu podjęto próbę spojrzenia na konkurencyjność regionu z perspektywy, rozwiniętej w sektorze przedsiębiorstw, teorii zasobowej. W myśl tego podejścia organizacja terytorialna chcąc korzystać z zasobów będących ... -
Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty
(IBRKK, 2018)Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ... -
Sprawozdanie finansowe spółki zorientowane na zarządzanie wartością – propozycje zmian
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015)Cel – Artykuł dotyczy problemu ujawniania informacji na temat aktywów niematerialnych w sprawozdaniu finansowym. Podejmuje bardzo aktualny temat, a jego celem jest modyfikacja sprawozdania pozwalająca na jego zorientowanie ... -
The reevaluation of communication in customer approach – towards marketing 4.0
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013-12)As nowadays cooperation, interaction and dialogue with the target group seem to be more important than simple customer orientation, such amendments reflect marketing management and require the reevaluation of communication ... -
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...