Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tytułu
Wyświetlanie pozycji 105-124 z 712
-
E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzie internetowych sklepów z żywnością
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Efekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw regionu łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Efektywność relacji międzyorganizacyjnej sieci onkologicznej. Konceptualizacja kategorii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)The purpose of the article is to conceptualize the category of relationship effectiveness in an interorganizational network and it is a continuation of research conducted in the oncological network in Poland. The study ... -
Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania systemów IT w przedsiębiorstwach – perspektywa wdrożeniowa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)The article presents the results of research on IT systems and their relationships with enterprise strategy. The introduction outlines the main reasons why companies implement management support IT systems. In the next ... -
Ekspansja innowacyjnych produktów firmy Dr Irena Eris na rynki wschodnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Elastyczność pracowników a pomiar satysfakcji z pracy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)The considerations focused on the need to study the environment of flexible workers were the starting point for this chapter. Due to the multiplicity of areas that constitute that environment the study is limited to job ... -
Elastyczność zachowań organizacyjnych pracowników. Koncepcja i metodyka badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018) -
Elementy makro- i mikroekonomii
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, 2015)Celem niniejszego rozdziału jest ukazanie elementarnych zagadnień z zakresu mikroekonomii i makroekonomii. Po zapoznaniu się z jego treścią Czytelnik będzie w stanie operować kluczowymi pojęciami ekonomicznymi, wskazywać ... -
Elementy stylu życia jako determinanty pracy w zespole
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Problematyka stylu życia w naukach o zarządzaniu staje się coraz bardziej istotna. Większy nacisk kładzie się na kwestie różnorodności pracowników w organizacjach i zespołach, a także na ich styl życia. Podkreśla się, że ... -
Eliminowanie przyczyn wypadków i kolizji w obszarze infrastruktury transportowej logistyki miejskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Employee Net Promoter Score (eNPS) as a Single-item Measure of Employee Work Satisfaction. An Empirical Evidence from Companies Operating in Poland
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)The goal of the article was to evaluate the pros and cons of using the eNPS indicator and its possible adaptation in employee satisfaction surveys. The author conducted 3 independent surveys on over 6500 employees in 3 ... -
Etapy ewolucji i kierunki integracji metod rachunkowości zarządczej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008) -
Etapy realizacji projektu budowy portalu do wymiany informacji handlowej na rynku palet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Euroregion as the highest organizational and functional level of cross-border cooperation
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)In modern conditions of expanding the processes of globalization the role of globalization is growing cross-border cooperation of regions, which opens up new opportunities for activation of economic activity in the ... -
EVA jako kluczowy element strategii wzrostu wartości firmy – analiza polskiego sektora bankowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Głównym celem artykułu jest przedstawienie roli ekonomicznej wartości dodanej (EVA®) w koncepcji zarządzania wartością firmy oraz zbadanie poziomu kreowanej wartości wśród 12 banków notowanych na Giełdzie Papierów ... -
Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)The purpose of this paper is to identify the determinants of viral marketing effectiveness, based on case studies of well-known global companies. Six key rules are discussed which, if followed, increase the likelihood that ... -
Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-03)Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie ograniczania negatywnego oddziaływania na środowisko w łańcuchu dostaw. W opracowaniu zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: – istota oceny i ewaluacji ... -
Ewolucja form pracy zespołowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)