Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tytułu
Wyświetlanie pozycji 237-256 z 712
-
Lean Accounting – szansa rozwoju metod rachunkowości zarządczej w teorii i w praktyce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Leasing zwrotny a kreowanie wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Liderzy lokalni w kontekście barier administracyjnych w zarządzaniu gminą
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)Artykuł jest próbą zdiagnozowania i scharakteryzowania warunków w jakich samorządowi liderzy lokalni zarządzają gminą. W pierwszej części artykułu zaprezentowano definicje lidera lokalnego i bariery administracyjnej ... -
Lodówkomaty jako innowacyjny element w łańcuchu dostaw sieci handlowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Logistyka, to dziedzina, w której wiele miejsca poświęca się na innowacje. Usprawnianie procesu dostaw oraz szukanie kanałów dystrybucji zapewniających dostępność produktów to ważne elementy budowania przewagi konkurencyjnej. ... -
Logistyczne aspekty handlu elektronicznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Logistyczne aspekty komercjalizacji wiedzy i transferu technologii z uczelni do biznesu – przykład scoutingu technologicznego
(Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, 2014)Artykuł ma na celu przybliżenie stosunkowo nowego podejścia do problematyki zarządzania wiedzą w organizacji, jaką jest logistyka wiedzy. Artykuł podejmuje problematykę procesów zachodzących w uczelniach w wyższych, a ... -
Logistyka zwrotów a podejście procesowe – zależności i etapy tworzenia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Zmiany zachodzące w gospodarce oraz regulacje prawne wpłynęły na rozwój logistyki zwrotów. Obecnie coraz więcej produktów jest zwracanych do odbiorcy. Świadomość klientów, ich rosnące wymagania, zakupy przez internet, a ... -
Lojalność pracowników współczesnych organizacji. Istota i elementy składowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych – problemy definicyjne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lotnisko cargo – brakujący element infrastruktury logistyki i jej ekonomiki regionu łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)The widespread digital transformation resulting from the influence of three megatrends - globalization, dynamic development of technology and the new consumer on the market, has forced companies to adapt to new market ... -
LPP SA – ekspansja na rynki zagraniczne oraz zarządzanie portfelem marek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Macierz Boston Consulting Group – teoria i nowe spojrzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Management Accounting Innovations the Case of ABC in Poland
(Łódź University Press, 2013) -
Management in a Multicultural Environment
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Diversity management is indicated as one of the most important challenges faced by contemporary organizations (Roberson 2019; Cletus, Mahmood, Umar and Ibrahim 2018; Januszkiewicz, Bednarska-Wnuk 2017). The ability to ... -
Managing in Diversity: the Major Domain and Contemporary Transitions
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Diversity has been a popular term both in theory and practice for many decades, especially with globalization. This chapter discusses diversity and diversity management with special reference to cultural diversity. The ... -
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów ... -
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i ... -
Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Marketing terytorialny a generowanie rozwoju miast i regionów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem rozdziału jest pokazanie rozwoju marketingu w sektorze publicznym ze szczególnym uwzględnieniem marketingu terytorialnego skierowanego do jednostek terytorialnych – miast i regionów. Zamierzeniem autora jest ...