Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tytułu
Wyświetlanie pozycji 163-182 z 712
-
Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Innowacyjne metody kreowania wizerunku pracodawcy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)W dobie rosnącej konkurencji i dynamicznego postępu technicznego przedsiębiorstwa dążą do zbudowania silnej marki i osiągnięcia przewagi na rynku. Unikatowy wizerunek można zbudować dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które ... -
Innowacyjny System Identyfikowania, Monitorowania i Oceny Potencjału Komercjalizacyjnego Wynikow Prac Badawczych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Instytucjonalne uwarunkowania i otoczenie globalnych standardów rachunkowości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Integracja podejść lean i agile w zarządzaniu łańcuchem dostaw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem rozdziału jest przedstawienie możliwości integracji podejść lean i agile w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Na wstępie dokonano charakterystyki pojęć łańcucha dostaw i zarządzania łańcuchem dostaw. W dalszej kolejności ... -
Integracja rachunkowości finansowej i zarządczej, z perspektywy raportowania informacji o segmentach działalności na przykładzie badanego przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Artykuł przedstawia problem integracji rachunkowości finansowej i zarządczej, tłem dla rozważań jest raportowanie dotyczące segmentów działalności. Międzynarodowe standardy (m.in. MSSF 8 Segmenty operacyjne) wymagają ... -
Inteligentne Systemy Transportowe jako narzędzie rozwiązywania problemów komunikacyjnych miast na przykładzie Łodzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Inteligentne wyzwania technologii i organizacji procesów wytwarzania maszyn
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Inteligentne aspekty wyzwań, przed którymi staną w niedalekiej przyszłości technologia i organizacja wytwarzania maszyn (mikrobusy i autobusy), dotyczą adaptacyjnego rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej ... -
Interes publiczny i przestrzeń – kilka uwag
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Udzielenie odpowiedzi na pytanie, czym jest interes publiczny, jest niezmiernie trudne, dotyczy bowiem niezwykle szerokiego pojęcia, zdaniem niektórych autorytetów naukowych – niedookreślonego. Mamy również do czynienia ... -
Interfejs marketingowo-finansowy w analityce marketingowej. Teoria i praktyka
(Wydawnictwo SIZ, 2018)Rozwój i nowe koncepcje myślenia strategicznego oraz zmiany roli marketingu do prowadziły do powstania marketingu wartości oraz do coraz szerszego zastosowa nia analityki marketingowej. Skłoniło to autorkę niniejszego ... -
Internacjonalizacja firm w Polsce z sektora mikro i małych przedsiębiorstw – istota, formy, sposoby
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)W opracowaniu przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące sposobów i form internacjonalizacji mikro i małych przedsiębiorstw w Polsce. Zawarto wyniki badań wykonanych w latach 2013–2018 na ostatecznej próbie 105 dobranych ... -
Internacjonalizacja innowacyjnych produktów przez małe i średnie przedsiębiorstwa – korzyści i ryzyko
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Innowacje i nowe technologie to pojęcia nierozerwalnie związane z ochroną własności intelektualnej. Komponent własności intelektualnej powoduje, że mówiąc o ich internacjonalizacji pewne działania mogą się różnić w porównaniu ... -
Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach ... -
Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw we współczesnych warunkach – ogólna charakterystyka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Treść opracowania, to ogólnie pojmowana charakterystyka warunków i możliwości internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw oraz porównanie wybranych czynników w tym procesie. Zawarto w nim informacje dotyczące ... -
Internet rzeczy – Biznes – Marketing – Wyzwanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)Rozwój Internet of Things (IoT), maszyn samodzielnie funkcjonujących w sieci, wydaje się nie do zatrzymania. Jego ogromny potencjał i dynamikę potwierdzają liczne opracowania oraz raporty wskazujące na intensywny wzrost, ... -
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-01-18)Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwalają „uczyć się na życzenie”. W ... -
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-07-06)Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest ... -
Introduction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Introduction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021) -
Introduction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)