Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWoodside, A. G.
dc.date.accessioned2015-10-12T07:53:39Z
dc.date.available2015-10-12T07:53:39Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12437
dc.description.abstractAnaliza strategii zakupów dokonywanych przez pośredników wymaga odpowiedzi na pięć zasadniczych pytań: 1) Jakie są kryteria wyboru dostawców? 2) Jakie są kryteria doboru produktów? 3) Jak przebiega proces zakupu? 4) Które osoby i działy firmy pośredniczącej są bezpośrednio zaangażowane w proces zakupu? 5) Jak a jest skuteczność różnych działań marketingowych podejmowanych przez dostawców z punktu widzenia strategii zakupów pośrednika? Na każde z tych pytań udzielono odpowiedzi w artykule w oparciu o trzy przykłady strategii zakupów pośredników. Pośrednicy mogą polepszyć swą strategię poprzez zmniejszenie czasu i wysiłku w ocenie produktów posługując się w tym celu normatywnymi modelami decyzyjnymi. Przykłady takich dwóch modeli zamieszczono w artykule.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleBuying Behavior in Marketing Channels in the United Statespl_PL
dc.title.alternativePostępowanie sprzedawcy w kanałach marketingowych w Stanach Zjednoczonychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number121-138pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of South-Carolina, Columbia (USA)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord